Reklamacja
W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu Klient ma prawo do reklamacji.
Reklamację należy zgłosić elektronicznie na adres e-mail: sylwia.doktorczyk.art@gmail.com przez
Formularz reklamacyjny.
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………………
Z uwagi na powyższe:
- proszę o wymianę towaru na nowy* (nie dotyczy oryginałów)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………………………
………………………
Podpis konsumenta(-ów)
Produkt należy odesłać na adres Sklepu:
ul. Modelarska 9/12,
40-142 Katowice.
Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Formularz zwrotu:
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy
Ja/My (*)………………………
niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)
………………………
Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………
………………………
Podpis konsumenta(-ów)