Zwroty i reklamacje

Reklamacja

W przypadku wystąpienia wady zakupionego produktu Klient ma prawo do reklamacji.

Reklamację należy zgłosić elektronicznie na adres e-mail: sylwia.doktorczyk.art@gmail.com przez

Formularz reklamacyjny.

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ……………………… towar jest wadliwy. Wada polega na ……………………… 

Z uwagi na powyższe:

  • proszę o wymianę towaru na nowy* (nie dotyczy oryginałów)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………………………

………………………

Podpis konsumenta(-ów)

Produkt należy odesłać na adres Sklepu: 

ul. Modelarska 9/12,

40-142 Katowice. 

Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na mój adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Formularz zwrotu:

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy

Ja/My (*)………………………

niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*)

………………………

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………

………………………

Podpis konsumenta(-ów)

Shopping Cart
Scroll to Top